ENGHU

Design és márkaépítés.

Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.

 

Az édességpiac úttörője: SUGAR!

Mikor felmerült az ötlet, hogy indítsunk egy blogot a szuper magyar designról és márkaépítésről, egy szót írtam legelőször a papíromra: SUGAR!
Azt hiszem, ez mindent elárul.
 
A Paulay Ede utcában megbújó mesebirodalom olyan, mint Jancsi és Juliska varázslatos mézeskalácsháza, azzal a különbséggel, hogy téged itt senki nem akar megenni. Elképesztő design ötletekből, kiváló alapanyagokból és egy nagy múltú családi vállalkozásból sütötték ki a nagyváros erdejének legédesebb zugát: a SUGAR! Design Cukrászdát.
 
Ami azonban egy kellemes élményből elsődleges édességcélponttá változtatta a helyet, az az, hogy saját kategóriát teremtett. Mit is jelent ez?
Minden márka alapvető törekvése, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaktól, de egy olyan zsúfolt piacon, mint például az édességeké, ez szinte teljesen lehetetlen. Ilyenkor nincs más lehetőség, mint tenni egy merész lépést a kategória határain kívülre. Itt kint fittyet hányhatsz a berögzült elvárásokra, és megteremthetsz egy helyet, ami egyedül a tiéd.
 
Ezt tette Horváth Eszter, a SUGAR! tulajdonosa is. Megálljt parancsolt a sütemények unalomig ismert kerek és szögletes formáinak, és megálmodott egy olyan világot, ahol az édességek legalább annyira szépek, mint amennyire finomak. Így született meg Magyarország első design cukrászdája.
 
Elsőnek lenni pedig annyit tesz, hogy te jutsz először az emberek eszébe, mikor a termékre lesz szükségük. Tehát a piaci akadályok mellé egy mentális barikádot is emelsz a versenytársaid útjába. Miért nem tesz akkor mindenki így?
Mert különbözni a többiektől nagyon nehéz. Azonban, mint látod, nem lehetetlen.
 

Mit tanulhatsz a SUGAR!-tól?

 

1. Találj egy új megközelítést a termékedhez!

 
Miért ne lehetne az édesség vizuális élmény is?
 

2. Igazítsd ehhez vásárlási élményt!

 
A belső design egy vizuális élmény minden létező összetevőjét felvonultatja: ragyogó színek, izgalmas vonalvezetés, rendhagyó formák és humoros megoldások alkotják az összképet.
 

3. Újulj meg folyamatosan!

 
Negyedévente változik a téma, aminek aktuális verzióját tökéletesen integrálják az üzlet megjelenésébe, jelenleg ez a Candy Land Collection. Ez a fajta konzisztens megújulás a régi vásárlók számára is új élményt tud nyújtani minden alkalommal.
 
 
Ha megtaláltad, hogy a te márkád miben tudna igazán különbözni, tedd meg azt a bizonyos lépést, és kezdd el építeni a saját kategóriádat. Mikor pedig az utolsó darab is a helyére került, kinézel a kastélyod ablakán, és kíváncsian eltűnődsz: miért épít mindenki egyforma sorházat?



Vissza

DekoRatio Branding & Design Stúdió

Honnan tudjuk, mi tesz egy ambiciózus vállalkozást sikeres márkává?

Olvasunk, inspirálódunk, ötletelünk és kipróbálunk.

Honnan tudhatod te is, milyen a jó design és az ügyes márkaépítés?

Olvasd a blogunkat!

Kitűnő hazai példák és inspiráló gondolatok a nagyvilágból. Erről szól a DekoRatio Blog.

Te is ismersz szuper magyar márkát? Küldd el nekünk, hogy megoszthassuk!

 

blog@dekoratio.hu