ENGHU

Design és márkaépítés.

Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.

 

A sikeres márkaépítés három alapelve

Paul Cash márkastratéga, szövegíró, vállalkozó: kreatív ügynökség egy személyben. Szakmai tanácsadóként abban segít nekünk, hogy szebbek, jobbak és főleg okosabbak legyünk. Megkérdeztük, hogy mi a legfontosabb lépés egy sikeres márka felé, ő pedig mondott hármat. 

 

Legyenek őrült ötleteid!

 

Egy száguldó korban élünk, ahol minden, amit ismertünk, a feje tetejére állt. Hajítsd hát ki mindazt, amit a világról gondoltál, és kezdd újra egyetlen tiszta lappal. Erre írd fel a legőrültebb ötleteidet. Mert elképesztő márkák csak azokból születnek.

Honnan tudod, hogy melyik a jó ötlet közülük? Nagyon egyszerű: amelyik halálra rémiszt. Amire mindenki felhördülne, hogy „ezt nem így szokás!”. Amiről fogalmad sincs, hogy működhet-e, mert senki sem próbálta még.

Mint egy webshop, ahol 10 dollárért küldenek neked „valamit”. Vagy egy homokozó felnőtteknek, ahol igazi buldózerekkel játszhatsz. Mindkettő sikeres vállalkozás, amit az indulásakor teljesen hülyének néztek.

 

Dolgozók először, vásárlók másodszor!

 

Sokáig azt a szemléletet követtük, hogy először a vásárlókat kell boldoggá tenni, mindenki más majd azután jöhet. Ez többé nem működik. A legjobb márkákat ugyanis emberek alkotják, és emberek viszik sikerre. Ők a márkád arca a hétköznapokban, ezért ők azok, akik végül boldoggá teszik a vásárlóidat. Először tehát lelkes dolgozókra van szükséged, akik hisznek abban, hogy együtt nagyon jó dolgot teremtetek.

Ha motivált és elkötelezett alkalmazottaid vannak, akkor már beszélhetünk a vásárlókról.

 

A hagyományos értékesítés halott!

 

Az emberek többé nem akarják, hogy csak eladj nekik. Inspirációra vágynak és valódi kapcsolatra a márkákkal. Ez a kapcsolat pedig a közös értékrendszerre épül. Szóval találd meg azokat, akik abban hisznek, amiben te. Csak nekik akarj megfelelni. Szólítsd meg őket izgalmas, érdekes és meglepő új módszerekkel. (Hamarosan itt a blogon is olvashatsz ötleteket!) Ha pedig mindent úgy tervezel, hogy nekik örömet okozz, akkor ők lesznek később a legbuzgóbb marketingeseid. 

 



Vissza

DekoRatio Branding & Design Stúdió

Honnan tudjuk, mi tesz egy ambiciózus vállalkozást sikeres márkává?

Olvasunk, inspirálódunk, ötletelünk és kipróbálunk.

Honnan tudhatod te is, milyen a jó design és az ügyes márkaépítés?

Olvasd a blogunkat!

Kitűnő hazai példák és inspiráló gondolatok a nagyvilágból. Erről szól a DekoRatio Blog.

Te is ismersz szuper magyar márkát? Küldd el nekünk, hogy megoszthassuk!

 

blog@dekoratio.hu