ENGHU

Design és márkaépítés.

Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.

 

SECOND HOME -márkaélmény mesterfokon

A londoni irodánk keresése közben egyetlen dolog lebegett a szemem előtt: legalább olyan szívesen dolgozzak itt, mint otthon. Nos, ha láttad már a budapesti irodánkat, akkor biztosan megérted, hogy nem volt könnyű menet. Két hónapja azonban rátaláltam a SECOND HOME-ra, és leesett az állam. Az ötlet, a design és a vásárlói élmény annyira egyben és rendben vannak, hogy írnom kellett róla egy blogposztot is.
 
 

Tovább is van...

TOP 5 cégér trend a nagyvilágból

Mint minden designhoz köthető területen, a portáldekorációk esetében is vannak aktuális trendek. Olyan technológiák, anyagok, amik különösen kedveltek, felkapottak. Összeszedtük azt az 5-öt, ami most a legmenőbb.


Tovább is van...

A magyar grafika nagykövetei leszünk Londonban


Eddig rengeteg hazai cégnek segítettünk szebbé és jobbá válni, 2016 januárjától pedig Londonban adjuk el a koncepciózus magyar designt.


Tovább is van...

Néhány másodperc alatt nulláról százra: Molnar Fabry

Nehezen vitatható állítás, hogy Közép-Kelet-Európa nem a luxustermékeiről híres. Ennek viszont biztos nem az az oka, hogy itt a régióban képtelenek lennénk prémium minőségű dolgok előállítására.
 


Tovább is van...

Hullámokat kell verni: Vocalcycle

Vannak olyan szituációk, amikor tudod, hogy a terméked jobbá teszi majd a világot, csak először ezt meg kell mutatnod a környezetedben élőknek is. Ez a két erdélyi srác által alapított Vocalcycle bringamárka története.


Tovább is van...

Erős márkával az élen: Blup!

Furcsa, de 2001 előtt Magyarországon gyakorlatilag senki nem tudott a babzsákfotelek létezéséről. Ez volt az az év, amikor a Blup! belekezdett ennek a sajátos ülőbútornak a gyártásába.  És hirtelen egy csomó vidéki gimnazista, meg fiatal értelmiségi azon kapta magát, hogy egy ilyet bizony ő is szeretne a saját szobájába.


Tovább is van...

Márka, termék nélkül: do

Fel lehet-e építeni egy márkát anélkül, hogy tudnánk, milyen terméket akarunk eladni? Van egy ember, aki megpróbálta, és ebből a furcsa helyzetből kiindulva hozta létre a szép karriert befutó do brandet.


Tovább is van...

Perifériáról a centrumba: Bereg bár

Van a Széll Kálmán tér környékén egy kis kávézó, ami Kelet-Magyarország egyik ismeretlen szegletét csempészi be Budára. A Bereg Bárban a névadó területről jönnek a pálinkák, a lekvárok, néhány ételspecialitás is, de legfőképpen az a nyugalom, ami nagyon hiányzik a budapesti mindennapokból.


Tovább is van...

A cuccok királynője: Supermarket Sarah

A Supermarket Sarah egy webshop, ahol elképesztően izgalmas vásárolni. Sarah Bagner ugyanis megvalósította azt, ami a legtöbb online boltból hiányzik: egy személyes és inspiráló vásárlási élményt. Hogyan? Egyszerűen fogta a termékeket, és csodaszép kompozíciót épített belőlük a nappalija falára. 


Tovább is van...

Édes a siker: chocoMe

Hogyan lett egy munkanélküli marketingesből egy csokoládé világmárka tulajdonosa? Először is mindenkinél jobban hitt benne. Másodszor pedig a tökéletes receptet követte: folyamatos fejlődés, jó design és egy nagy adag maximalizmus. Erre épül a chocoMe, a fénysebességgel növekvő magyar csokoládémárka, amiért Las Vegastól Moszkváig sorban állnak az emberek.


Tovább is van...

További bejegyzések

DekoRatio Branding & Design Stúdió

Honnan tudjuk, mi tesz egy ambiciózus vállalkozást sikeres márkává?

Olvasunk, inspirálódunk, ötletelünk és kipróbálunk.

Honnan tudhatod te is, milyen a jó design és az ügyes márkaépítés?

Olvasd a blogunkat!

Kitűnő hazai példák és inspiráló gondolatok a nagyvilágból. Erről szól a DekoRatio Blog.

Te is ismersz szuper magyar márkát? Küldd el nekünk, hogy megoszthassuk!

 

blog@dekoratio.hu